Bara nu Alla produkter -30٪! Ange i Din varukorg: 1ETNO3ZZ / Endast t.o.m: 25.03.

Leverans

Betalning sker i förhand, efter att vi har fått pengarna på konto, utför vi tjänsterna.

Leveranstiden inkluderar:

- produktion: förberedelse av filer, tryck, torkning, kvalitetskontroll och paketering = 80% av den totala väntetiden

- frakt = 20 % av den totala väntetiden

Ditt paket levereras via DHL till din dörr.


Fraktkostnad

Standard - upp till 8 arbetsdagar 119 kr ( Gratis frakt från 1000 kr )
Express - upp till 4 arbetsdagar 179 kr



Betalning





Klagomål och returer

1. Skadat paket


Om du märker att paket från GREEN CAPITAL LTD har blivit skadat under leverans, öppna paketet i budets och skriv ned en "anmälan om skadat paket".
GREEN CAPITAL LTD skickar dig därefter en ny trycktjänst utan extra kostnad inom 10 dagar eller återbetalar vi dina pengar.
Om du upptäcker skadan efter att budet har lämnat paketet kan vi, tyvärr, inte ta emot skadeanmälan eller klagomål.



2. Felaktig eller defekt trycktjänst


Om du, efter att ha tagit emot en beställd trycktjänst, råkar upptäcka en teknisk brist gällande:

  • fel storlek
  • fel material
  • saknade beställda delar,

Vänligen kontakta GREEN CAPITAL LTD med bevis i form av digitala bilder till adressen contact@pixers.se. GREEN CAPITAL LTD skickar ett bud för att hämta den felaktiga trycktjänsten.

GREEN CAPITAL LTD kommer därefter att skicka den valda trycktjänsten om utan extra kostnad eller återbetala dina pengar inom 14 arbetsdagar.

Observera
Tekniska fel inkluderar inte färgskillnader som beror på olika färgåtergivning hos datorskärmar, inte heller skador som orsakats av att kunden använt trycktjänsten.
För att beakta klagomålet krävs köpebevis. Dessutom måste paketet innehålla trycktjänsten med all extra utrustning som ingår i setet.



3. Returer


Vi hanterar varje beställning individuellt och försöker se till att du blir glatt överraskad. Men om tjänsten från GREEN CAPITAL LTD inte uppfyllde dina förväntningar har du möjlighet att returnera din beställning inom 365 dagar från leverans, oavsett anledning. Vi tar enbart emot returen av tjänsten om originalet returneras, med allt innehåll, i oskadat skick.

  • Du har tre returneringsalternativ att välja mellan:
    1. Vi kan åtgärda felet enligt dina instruktioner.
    2. Vi kan erbjuda dig en ny tjänst till samma pris.
    3. Vi återbetalar beloppet till ditt konto inom 14 arbetsdagar.



Vänligen kontakta oss contact@pixers.se tillsammans med ditt beställningsnummer om du vill returnera din tjänst.

Ångerrätten (öppet köp) gäller inte om trycktjänsten skadats av yttre, mekaniska faktorer.



FAQ

Vanliga frågor och svar:

  1. Vad erbjuder ni på pixers.se?
  2. Hur lägger man en beställning?
  3. Hur betalar man, finns det möjlighet att betala vid leverans (postförskott)?
  4. Får jag betala med faktura/delbetalning (privatperson)?
  5. Vad är leveranstiden och fraktkostnaden?
  6. Mitt paket är skadat - vad ska jag göra?
  7. Accepterar ni returer?
  8. Kan jag beställa trycktjänster i andra storlekar än de som erbjuds på pixers.se?
  9. Kan ni anpassa min beställning om jag skulle vilja ändra något?
  10. Är min personliga information skyddad?
  11. Vad kan jag göra om jag har fler frågor angående min beställning? Kan jag kontrollera beställningsstatus?
  12. Får jag betala med faktura (Företag, kommuner och myndigheter)?
  13. Matchar färgerna på trycket färgerna som jag ser på skärmen?
  14. Vad gör jag om jag inte hittar ett passande erbjudande?
  15. Min order ankom helt eller delvis icke-överrensstämmande med min beställning. Vad gör jag?
  16. Hur säkra är era trycktjänster?
  17. Kan jag välja vilken som helst storlek, utan att det kommer att deformera bilden?
  18. Kan jag få en rabatt?

1. Vad erbjuder ni på PIXERS?
I vår butik kan du köpa färdigdesignade fototapeter, tavlor, posters och dekaler, även modulära möbler, samt designa de själva. Företaget som sköter försäljning heter GREEN CAPITAL LTD, baserat i Saint Vincent och Grenadinerna.



2. Hur lägger man en beställning?
- Först, skriv ett nyckelord i sökrutan.
- Sedan, klicka på en miniatyr och trycktjänstens sida kommer att öppnas.
- Välj material, struktur (för fototapet), effekt och storlek. För canvas och posters, kan du även välja ram.
- Klika "Lägg i varukorgen" och fyll i beställningsformuläret.



3. Hur betalar man, finns det möjlighet att betala vid leverans (postförskott)?
Du kan se alla betalningssätt här . Tyvärr, vi kan inte erbjuda postförskott.



4. Får jag betala med faktura/delbetalning (privatperson)?
Vi jobbar ständigt för att förbättra vår online butik – även med betalningssätt. Tyvärr, kan vi inte erbjuda varken faktura eller delbetalning än, men de betalningssätt tillkommer. Vi kommer att meddela det så fort avslutar vi förhandlingen med leverantören.



5. Vad är leveranstiden och fraktkostnaden?
Du hittar all fraktinformation här .



6. Mitt paket är skadat - vad ska jag göra?
Om ditt paket är skadat, vänligen titta här för mer information.



7. Accepterar ni returer?
Du hittar all information om returer här .



8. Kan jag beställa trycktjänster i andra storlekar än de som erbjuds på PIXERS?
Visst. För att få mer information, kontakta oss på contact@pixers.se. Vänligen notera att väntetiden kan vara längre för skräddarsydda beställningar.



9. Kan ni anpassa min beställning om jag skulle vilja ändra något?
Självklart. När du väljer trycktjänst, kan du även beskära bilden och ändra färger. Om du vill göra den än mer skräddarsydd, vänligen beskriv dina exakta önskemål i kommentarsrutan. Våra designer kommer sedan att ta kontakt med dig för att diskutera detaljerna. Priset kommer att bero på dina önskemål.



10. Är min personliga information skyddad?
De personliga uppgifter som du lämnar oss, kommer att skyddas mot tredjepartstillgång.



11. Vad kan jag göra om jag har fler frågor angående min beställning? Kan jag kontrollera beställningsstatus?



12. Får jag betala med faktura (Företag, kommuner och myndigheter)?
Tyvärr, kan vi inte erbjuda faktura betalning för företag än, dock vi jobbar på bästa möjliga lösningen. Till dess, kan du betala via kort eller paypal och du får din faktura skickad via e-post.



13. Matchar färgerna på trycket färgerna som jag ser på skärmen?
De färger du ser på skärmen kan avvika något från färgerna på det faktiska trycket.
Dessa skillnader kan bero på dina skärminställningar.



14. Vad gör jag om jag inte hittar ett passande erbjudande?
Tveka inte att söka råd från våra erfarna konsulter. De hjälper dig gärna med dina individuella önskemål.



15. Min order ankom helt eller delvis icke-överrensstämmande med min beställning. Vad gör jag?
Vänligen kontakta oss så snart som möjligt så att vi kan fixa misstaget.



16. Hur säkra är era trycktjänster?
Vi använder den senaste teknologin och de senaste materialen. Våra tryckfärger är luktfria och ofarliga för människor och miljön.



17. Kan jag välja vilken som helst storlek, utan att det kommer att deformera bilden?
Om det visar sig under tryckförberedelse att bilden verkar förvrängd, kommer vi att kontakta dig. Det finns två sätt att hantera detta, vi kan antingen ändra storleken på grafik eller beskära bilden på ett annat sätt så att den ska passa. Oavsett vilket alternativ väljs, kommer vi först att kontakta dig för att bekräfta dessa ändringar.



18. Kan jag få en rabatt?
Absolut, prenumerera vårt Nyhetsbrev.




Spåra min beställning

Ange det exakta språningsnummret och kontrollera statusen på ditt paket.