Reklamationer och returformulär av personalisering

SKADAD PAKET MED PROV

Om du upptäcker att förpackningen är skadad, ta emot den från kuriren, men be om att få öppna den i kurirens närvaro. Om du har en anledning, gör en skadeanmälan tillsammans med kuriren. Inom 14 arbetsdagar skickar säljaren din beställning igen utan extra kostnad eller återbetalar pengarna. Om du har upptäckt skador på förpackningen efter att kuriren har lämnat platsen, kommer tyvärr inte "fraktskador" eller "klagomål" att accepteras.

Felaktig eller defekt trycktjänst

Om du, efter mottagande av paketet med prov, upptäcker tekniska fel, det vill säga:

  • - fel storlek
  • - felaktig ram/ felaktig material
  • - Komponenter från beställningsordern saknas

Fyll i formuläret längst ner på sidan för att kunna skicka in din reklamation
Inom 14 arbetsdagar skickar säljaren din beställning igen utan extra kostnad eller återbetalar pengarna.

Notera

Färgskillnader räknas inte som en teknisk brist på grund av skillnader i färgåtergivningen i datorskärmar.

Returer

Varje order bearbetas individuellt och vi försöker få dig att bli positivt överraskad. Men om den köpta tjänsten inte uppfyller dina förväntningar, har du 365 dagar öppet köp, utan att ange några skäl.
Du har tre alternativ att välja mellan för returtjänster:

  • Du kommer få en korrigerad leverans - enligt dina önskemål.
  • Du kommer att få en ny order för samma pris.
  • Du kommer får ett återbetalning som en kupong.

Kontakta säljaren genom att fylla formuläret nederst på sidan, för att returnera köpet.

Skicks in en reklamation eller en retur

Ange epostadressen som du använde när du genomförde ordern och låt ditt beställningsnummer flyttas till sidan som innehåller formuläret.