Om du upptäcker att förpackningen är skadad, ta emot den från kuriren, men be om att få öppna den i kurirens närvaro. Om du har en anledning, gör en skadeanmälan tillsammans med kuriren. Inom 14 arbetsdagar skickar säljaren din beställning igen utan extra kostnad eller återbetalar pengarna. Om du har upptäckt skador på förpackningen efter att kuriren har lämnat platsen, kommer tyvärr inte "fraktskador" eller "klagomål" att accepteras.
Om du, efter mottagande av paketet med prov, upptäcker tekniska fel, det vill säga:
Fyll i formuläret längst ner på sidan för att kunna skicka in din reklamation Inom 14 arbetsdagar skickar säljaren din beställning igen utan extra kostnad eller återbetalar pengarna.
NoteraFärgskillnader räknas inte som en teknisk brist på grund av skillnader i färgåtergivningen i datorskärmar.
Varje order bearbetas individuellt och vi försöker få dig att bli positivt överraskad. Men om den beställda produkten inte uppfyller dina förväntningar kan du använda alternativet att returnera den inom 365 dagar efter leveransen av beställningen, utan att ange någon anledning..
Du har tre alternativ att välja mellan för returtjänster:
Kontakta säljaren genom att fylla formuläret nederst på sidan, för att returnera köpet.
Ange epostadressen som du använde när du genomförde ordern och låt ditt beställningsnummer flyttas till sidan som innehåller formuläret.