-40% FÖR ALLA! Till och med 20-03-2024
Fototapety, naklejki, obrazy i plakaty – PixersCookiepolicy

Webbplatsen använder sina egna och partners cookie (kakor) för att säkerställa att alla butiksfunktioner fungerar korrekt samt för analys- och marknadsföringsändamål. Kakor kommer i första hand att användas för att anpassa marknadsföringsinnehållet till dina preferenser och behov. Användningen av analytiska och marknadsföringskakor kräver ditt samtycke, vilket kan bekräftas genom att klicka på "Godkänn alla". Om du skulle behöva ändra ditt samtycke till vår och våra partners användning av kakor, klicka på "Hantera kakor". Du kan när som helst återkalla ditt samtycke genom att ändra de valda inställningarna. Användningen av kakor innebär behandling av dina personuppgifter för vilka Pixplanet Sp. z o.o. är registeransvarig. I vissa fall kan våra partner också vara registeransvariga. All information om hur vi och våra partners använder kakor och behandlar dina personuppgifter samt information om dina rättigheter finns i vår Cookiepolicy

Reklamationer och returformulär av personalisering

SKADAD PAKET

Om du upptäcker att förpackningen är skadad, ta emot den från kuriren, men be om att få öppna den i kurirens närvaro. Om du har en anledning, gör en skadeanmälan tillsammans med kuriren. Inom 14 arbetsdagar skickar säljaren din beställning igen utan extra kostnad eller återbetalar pengarna. Om du har upptäckt skador på förpackningen efter att kuriren har lämnat platsen, kommer tyvärr inte "fraktskador" eller "klagomål" att accepteras.

Felaktig eller defekt trycktjänst

Om du, efter mottagande av paketet med prov, upptäcker tekniska fel, det vill säga:

  • - fel storlek
  • - felaktig ram/ felaktig material
  • - Komponenter från beställningsordern saknas

Fyll i formuläret längst ner på sidan för att kunna skicka in din reklamation
Inom 14 arbetsdagar skickar säljaren din beställning igen utan extra kostnad eller återbetalar pengarna.

Notera

Färgskillnader räknas inte som en teknisk brist på grund av skillnader i färgåtergivningen i datorskärmar.

Returer

Varje order bearbetas individuellt och vi försöker få dig att bli positivt överraskad. Men om den beställda produkten inte uppfyller dina förväntningar kan du använda alternativet att returnera den inom 365 dagar efter leveransen av beställningen, utan att ange någon anledning..
Du har tre alternativ att välja mellan för returtjänster:

  • Du kommer få en korrigerad leverans - enligt dina önskemål.
  • Du kommer att få en ny order för samma pris.
  • Du kommer får ett återbetalning som en kupong.

Kontakta säljaren genom att fylla formuläret nederst på sidan, för att returnera köpet.

Skicks in en reklamation eller en retur

Ange epostadressen som du använde när du genomförde ordern och låt ditt beställningsnummer flyttas till sidan som innehåller formuläret.