Mer om betalningssätten hittar du här.
Tyvärr är detta inte möjligt, eftersom varje tjänst behandlas som enskild order.
Leveranstiden och fraktkostnader hittar du här.
Om du har fått ett skadad paket, hittar du alla ledtrådar och tillvägagångssätt här.
Skadat paket
Om du upptäcker att förpackningen är skadad, ta emot den från kuriren, men be om att få öppna den i kurirens närvaro. Om du har en anledning, gör en skadeanmälan tillsammans med kuriren. Inom 14 arbetsdagar skickar säljaren din beställning igen utan extra kostnad eller återbetalar pengarna. Om du har upptäckt skador på förpackningen efter att kuriren har lämnat platsen, kommer tyvärr inte "fraktskador" eller "klagomål" att accepteras.
Klagomål
Om du efter mottagandet av paketet upptäcker tekniska defekter, det vill säga:
Kontakta säljaren genom att skriva till kontakt@pixers.se och Säljaren kommer att skicka en kurir för att plocka upp den reklamerade sändningen.
Inom 14 arbetsdagar skickar säljaren din beställning igen utan extra kostnad eller återbetalar pengarna.
Notera
Färgskillnader räknas inte som en teknisk brist på grund av skillnader i färgåtergivningen i datorskärmar.
Självklart. På mönstersidan hittar du beskärningsalternativ, samt möjligheten att lägga till sepia eller svartvita effekter. Om du behöver mer komplicerade ändringar, kontakta säljaren innan du lägger din order för att diskutera detaljerna.
Kundernas personuppgifter som kommer in till oss är skyddade för att förhindra otillåten åtkomst av tredje part.
Om du har en fråga gällande din beställning, och inte har hittat ett svar eller helt enkelt vill fråga konsulenten om råd, se här.
Vi kommer hålla dig informerad om varje steg som sker i din beställning via e-post med statusbesked:
Färgerna på bilderna som syns på skärmen kan variera något från de faktiska färgerna på utskriften. Dessa skillnader kan bero på individuella inställningar av bildskärmen.
Du kan alltid söka råd hos kvalificerade rådgivare som har lång erfarenhet. Kontakta dem här.
Kontakta Säljaren snarast genom att skriva till kontakt@pixers.se. Vi kommer så snart som möjligt att försöka slutföra eller utföra din beställning igen.
Om det skulle visa sig att bilden är förvrängd; det vill säga att dess proportioner har rubbats, på grund av den storlek som du angett, kommer säljaren att kontakta dig och konsultera om måtten eller beskärningen av bilden, behöver korrigeras, så att proportionerna bevaras. De nya förslagen kommer skickas till dig via e-post, säljaren beslutar aldrig detta på egen hand.
Naturligtvis, det räcker att prenumerera på nyhetsbrev från Pixers.
Om du returnerar, vänligen skicka dina frågor till contact@pixers.uk och skicka inte beställningar tillbaka till kontorets adress. Detta är endast en postadress. Alla beställningar som skickas till denna adress kommer tyvärr att skickas tillbaka till dig.