Frågor och svar

  1. Hur gör jag en beställning?
  2. Vilka betalningssätt finns tillgängliga på pixers.se?
  3. Är det möjligt att betala vid avhämtning?
  4. Hur lång är beställningstiden och hur stora är fraktkostnaderna??
  5. Vad gör man om man får ett skadat paket?
  6. Kan jag returnera en beställning om den inte uppfyller mina förväntningar?
  7. Kan jag placera en individuellt modifierad beställning, i ett annat annat format än de som finns tillgängliga på Pixers webbplats?
  8. Är det möjligt att beskära bilder, ändra färg och retuschera?
  9. Är mina personuppgifter skyddade?
  10. Vad kan jag göra om jag har fler frågor gällande min beställning?
  11. Vart hittar jag mer information om min beställningsstatus?
  12. Stämmer färgerna på utskrifterna överens med färgerna på bilderna och grafiken som visas på skärmen?
  13. Vad gör jag om jag inte hittar ett erbjudande som faller mig i smaken?
  14. Tjänsten genomfördes helt eller delvis, i enlighet med den ordning - vad ska jag göra?
  15. Kan det uppstå en förvrängning av bilden om jag önskar egna mått?
  16. Finns det en möjlighet att erhålla rabatter?

1. Hur gör jag en beställning?

  • Välj ett mönster från huvudmenyn som du är intresserad av eller skriv in sökordet "nyckelord", för att hitta den perfekta modellen som lämpar sig för utskrift i form av tapeter, bild, affisch eller klistermärken.
  • Klicka på den valda bilden och mönstret kommer visas i sidan.
  • Välj den storlek och effekt som du vill skriva ut.
  • Klicka på "Köp nu" och fyll i beställningsformuläret.

2. Vilka betalningssätt finns tillgängliga på pixers.se?

Mer om betalningssätten hittar du här.

3. Är det möjligt att betala vid avhämtning?

Tyvärr är detta inte möjligt, eftersom varje tjänst behandlas som enskild order.

4. Hur lång är beställningstiden och hur stora är fraktkostnaderna??

Leveranstiden och fraktkostnader hittar du här.

5. Vad gör man om man får ett skadat paket?

Om du har fått ett skadad paket, hittar du alla ledtrådar och tillvägagångssätt här.

6. Kan jag returnera en beställning om den inte uppfyller mina förväntningar?

Naturligtvis finns det en sådan möjlighet. All information om detta, se här.

7. Kan jag placera en individuellt modifierad beställning, i ett annat annat format än de som finns tillgängliga på Pixers webbplats?

Naturligtvis, det räcker att kontakta säljaren angående den här frågan, genom att skriva till följande adress: contact@pixers.se. Kom ihåg att i detta fall kan väntetiden förlängas med upp till 14 dagar.

8. Är det möjligt att beskära bilder, ändra färg och retuschera?

Naturligtvis, på sidan med ditt valda mönster hittar du olika alternativ rörande beskärningen, du har även möjlighet att ändra färgen på bilden. För att göra fler ändringar; beskriv dem noggrant i kommentarsfältet vid beställningen. Säljaren kommer kontakta dig för att diskutera detaljerna i ordern när informationen har nått fram. Kostnaden för en sådan tjänst bestäms mellan säljare och kund.

9. Är mina personuppgifter skyddade?

Kundernas personuppgifter som kommer in till oss är skyddade för att förhindra otillåten åtkomst av tredje part.

10. Vad kan jag göra om jag har fler frågor gällande min beställning?

Om du har en fråga gällande din beställning, och inte har hittat ett svar eller helt enkelt vill fråga konsulenten om råd, se här.

11. Vart hittar jag mer information om min beställningsstatus?

Vi kommer hålla dig informerad om varje steg som sker i din beställning via e-post med statusbesked:

  • registrerad - ordern är korrekt och är nu placerad;
  • betald - förskottsbetalningen till kontot pixers.pl har bokförts;
  • under genomförande - Ärendet har förts vidare till Säljaren och är under genomförande;
  • skickat. - Ditt paket levererades till kuriren. I samband med fraktmeddelandet som du får via mail får du även ett fraktsedelsnummer, så att du kan spåra din beställning tills mottagandet.

12. Stämmer färgerna på utskrifterna överens med färgerna på bilderna och grafiken som visas på skärmen?

Färgerna på bilderna som syns på skärmen kan variera något från de faktiska färgerna på utskriften. Dessa skillnader kan bero på individuella inställningar av bildskärmen.

13. Vad gör jag om jag inte hittar ett erbjudande som faller mig i smaken?

Du kan alltid söka råd hos kvalificerade rådgivare som har lång erfarenhet. Kontakta dem här.

14. Tjänsten genomfördes helt eller delvis, i enlighet med den ordning - vad ska jag göra?

Kontakta Säljaren snarast genom att skriva till contact@pixers.se. Vi kommer så snart som möjligt att försöka slutföra eller utföra din beställning igen.

15. Kan det uppstå en förvrängning av bilden om jag önskar egna mått?

Om det skulle visa sig att bilden är förvrängd; det vill säga att dess proportioner har rubbats, på grund av den storlek som du angett, kommer säljaren att kontakta dig och konsultera om måtten eller beskärningen av bilden, behöver korrigeras, så att proportionerna bevaras. De nya förslagen kommer skickas till dig via e-post, säljaren beslutar aldrig detta på egen hand.

16. Finns det en möjlighet att erhålla rabatter?

Naturligtvis, det räcker att prenumerera på nyhetsbrev från Pixers.