🌸 -40% FÖR ALLA! 🌸 Till och med 18-03-2024
Fototapety, naklejki, obrazy i plakaty – PixersCookiepolicy

Webbplatsen använder sina egna och partners cookie (kakor) för att säkerställa att alla butiksfunktioner fungerar korrekt samt för analys- och marknadsföringsändamål. Kakor kommer i första hand att användas för att anpassa marknadsföringsinnehållet till dina preferenser och behov. Användningen av analytiska och marknadsföringskakor kräver ditt samtycke, vilket kan bekräftas genom att klicka på "Godkänn alla". Om du skulle behöva ändra ditt samtycke till vår och våra partners användning av kakor, klicka på "Hantera kakor". Du kan när som helst återkalla ditt samtycke genom att ändra de valda inställningarna. Användningen av kakor innebär behandling av dina personuppgifter för vilka Pixplanet Sp. z o.o. är registeransvarig. I vissa fall kan våra partner också vara registeransvariga. All information om hur vi och våra partners använder kakor och behandlar dina personuppgifter samt information om dina rättigheter finns i vår Cookiepolicy

Frågor och svar

  1. Hur gör jag en beställning?
  2. Vilka betalningssätt finns tillgängliga på pixers.se?
  3. Är det möjligt att betala vid avhämtning?
  4. Hur lång är beställningstiden och hur stora är fraktkostnaderna??
  5. Vad gör man om man får ett skadat paket?
  6. Hur annonserar jag en beställning?
  7. Är det möjligt att beskära bilder, ändra färg och retuschera?
  8. Är mina personuppgifter skyddade?
  9. Vad kan jag göra om jag har fler frågor gällande min beställning?
  10. Vart hittar jag mer information om min beställningsstatus?
  11. Stämmer färgerna på utskrifterna överens med färgerna på bilderna och grafiken som visas på skärmen?
  12. Vad gör jag om jag inte hittar ett erbjudande som faller mig i smaken?
  13. Tjänsten genomfördes helt eller delvis, i enlighet med den ordning - vad ska jag göra?
  14. Kan det uppstå en förvrängning av bilden om jag önskar egna mått?
  15. Finns det en möjlighet att erhålla rabatter?
  16. Kan jag returnera min beställning?

1. Hur gör jag en beställning?

  • Välj ett mönster från huvudmenyn som du är intresserad av eller skriv in sökordet "nyckelord", för att hitta den perfekta modellen som lämpar sig för utskrift i form av tapeter, bild, affisch eller klistermärken.
  • Klicka på den valda bilden och mönstret kommer visas i sidan.
  • Välj den storlek och effekt som du vill skriva ut.
  • Klicka på "Köp nu" och fyll i beställningsformuläret.

2. Vilka betalningssätt finns tillgängliga på pixers.se?

Mer om betalningssätten hittar du här.

3. Är det möjligt att betala vid avhämtning?

Tyvärr är detta inte möjligt, eftersom varje tjänst behandlas som enskild order.

4. Hur lång är beställningstiden och hur stora är fraktkostnaderna??

Leveranstiden och fraktkostnader hittar du här.

5. Vad gör man om man får ett skadat paket?

Om du har fått ett skadad paket, hittar du alla ledtrådar och tillvägagångssätt här.

6. Hur annonserar jag en beställning?

Skadat paket

Om du upptäcker att förpackningen är skadad, ta emot den från kuriren, men be om att få öppna den i kurirens närvaro. Om du har en anledning, gör en skadeanmälan tillsammans med kuriren. Inom 14 arbetsdagar skickar säljaren din beställning igen utan extra kostnad eller återbetalar pengarna. Om du har upptäckt skador på förpackningen efter att kuriren har lämnat platsen, kommer tyvärr inte "fraktskador" eller "klagomål" att accepteras.

Klagomål

Om du efter mottagandet av paketet upptäcker tekniska defekter, det vill säga:

  • fel storlek
  • felaktig ram/ felaktig material
  • Komponenter från beställningsordern saknas

Kontakta säljaren genom att skriva till kontakt@pixers.se och Säljaren kommer att skicka en kurir för att plocka upp den reklamerade sändningen.

Inom 14 arbetsdagar skickar säljaren din beställning igen utan extra kostnad eller återbetalar pengarna.

Notera

Färgskillnader räknas inte som en teknisk brist på grund av skillnader i färgåtergivningen i datorskärmar.

7. Är det möjligt att beskära bilder, ändra färg och retuschera?

Självklart. På mönstersidan hittar du beskärningsalternativ, samt möjligheten att lägga till sepia eller svartvita effekter. Om du behöver mer komplicerade ändringar, kontakta säljaren innan du lägger din order för att diskutera detaljerna.

8. Är mina personuppgifter skyddade?

Kundernas personuppgifter som kommer in till oss är skyddade för att förhindra otillåten åtkomst av tredje part.

9. Vad kan jag göra om jag har fler frågor gällande min beställning?

Om du har en fråga gällande din beställning, och inte har hittat ett svar eller helt enkelt vill fråga konsulenten om råd, se här.

10. Vart hittar jag mer information om min beställningsstatus?

Vi kommer hålla dig informerad om varje steg som sker i din beställning via e-post med statusbesked:

  • registrerad - ordern är korrekt och är nu placerad;
  • betald - förskottsbetalningen till kontot pixers.pl har bokförts;
  • under genomförande - Ärendet har förts vidare till Säljaren och är under genomförande;
  • skickat. - Ditt paket levererades till kuriren. I samband med fraktmeddelandet som du får via mail får du även ett fraktsedelsnummer, så att du kan spåra din beställning tills mottagandet.

11. Stämmer färgerna på utskrifterna överens med färgerna på bilderna och grafiken som visas på skärmen?

Färgerna på bilderna som syns på skärmen kan variera något från de faktiska färgerna på utskriften. Dessa skillnader kan bero på individuella inställningar av bildskärmen.

12. Vad gör jag om jag inte hittar ett erbjudande som faller mig i smaken?

Du kan alltid söka råd hos kvalificerade rådgivare som har lång erfarenhet. Kontakta dem här.

13. Tjänsten genomfördes helt eller delvis, i enlighet med den ordning - vad ska jag göra?

Kontakta Säljaren snarast genom att skriva till kontakt@pixers.se. Vi kommer så snart som möjligt att försöka slutföra eller utföra din beställning igen.

14. Kan det uppstå en förvrängning av bilden om jag önskar egna mått?

Om det skulle visa sig att bilden är förvrängd; det vill säga att dess proportioner har rubbats, på grund av den storlek som du angett, kommer säljaren att kontakta dig och konsultera om måtten eller beskärningen av bilden, behöver korrigeras, så att proportionerna bevaras. De nya förslagen kommer skickas till dig via e-post, säljaren beslutar aldrig detta på egen hand.

15. Finns det en möjlighet att erhålla rabatter?

Naturligtvis, det räcker att prenumerera på nyhetsbrev från Pixers.

16. Kan jag returnera min beställning?

Om du returnerar, vänligen skicka dina frågor till contact@pixers.uk och skicka inte beställningar tillbaka till kontorets adress. Detta är endast en postadress. Alla beställningar som skickas till denna adress kommer tyvärr att skickas tillbaka till dig.